Rezerwacja online

Przyjazd:
20 / 10 / 2020
Wyjazd:
20 / 10 / 2020

COVID-19 COVID-19

NASZE NORMY BEZPIECZEŃSTWA W ZWIĄZKU Z PANDEMIĄ COVID-19

Ze względu na obowiązujący stan zagrożenia epidemiologicznego wprowadziliśmy w Best Western Hotel Edison nowe normy funkcjonowania, które mają Państwu oraz naszym pracownikom i ich rodzinom zapewnić bezpieczeństwo. Prosimy o zapoznanie się z ich szczegółami.

 

RECEPCJA I LOBBY

  • W recepcji ustawiliśmy pojemnik z płynem do dezynfekcji rąk. Zalecamy skorzystanie z niego przed wypełnieniem karty meldunkowej oraz wejściem na teren hotelu.
  • Przy ladzie recepcyjnej może przebywać tylko jeden Gość. Prosimy, by czas przebywania w recepcji ograniczyć do minimum.
  • Osoby oczekujące na obsługę prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości 2 metrów.
  • Pracownicy recepcji obsługują Gości w rękawiczkach ochronnych oraz przyłbicach lub maseczkach, a dodatkową barierę ochronną pomiędzy Państwem a naszym personelem stanowi przegroda 
    z pleksi. 
  • Zachęcamy Państwa do bezpiecznych rozliczeń bezgotówkowych. 
  • Ladę recepcyjną, przybory do pisania oraz terminale płatnicze na bieżąco dezynfekujemy.
  • Prosimy, by z hotelowego lobby korzystać tylko w sytuacjach wyjątkowych, pamiętając 
    o zachowaniu bezpiecznego dystansu 2 metrów.
  • W hotelu obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania osób niezakwaterowanych.

 

POKOJE

  • Wietrzymy nasze pokoje hotelowe po każdym pobycie Gości. Pokój wynajmujemy kolejnym Gościom po upływie przynajmniej 72 godzin.
  • Pokoje sprzątamy z najwyższą starannością, a wszystkie obszary i wyposażenie najczęściej dotykane przez Gości dezynfekujemy atestowanymi środkami odkażającymi.
  • Nasi pracownicy działu housekeepingu wyposażeni są w przyłbice lub maseczki ochronne oraz jednorazowe rękawiczki, które zmieniane są każdorazowo po sprzątnięciu pokoju.
  • Dla bezpieczeństwa Państwa i naszych pracowników nie świadczymy codziennej usługi serwisowej sprzątania pokoju. Na Państwa życzenie możemy udostępnić czyste ręczniki oraz pościel, pozostawiając je w recepcji lub – przy zachowaniu niezbędnych środków ostrożności i dystansu – dostarczając do Państwa pokoju. Brudną pościel lub ręczniki prosimy zapakować do specjalnego worka na pranie i pozostawić na zewnątrz pokoju. 
  • Pełne kosze ze śmieciami także prosimy pozostawić na zewnątrz pokoju. Nasz pracownik wymieni worek na nowy oraz zdezynfekuje kosz przed ponownym użyciem.
  • Obowiązuje zakaz używania hotelowych suszarek nadmuchowych w łazienkach

 

CZĘŚCI WSPÓLNE HOTELU

  • Prosimy, by w częściach wspólnych hotelu (na korytarzach, klatce schodowej, w recepcji, lobby, windzie) przemieszczali się Państwo w maseczkach ochronnych.

W razie konieczności jednorazowe maseczki możecie Państwo zakupić w recepcji naszego hotelu.

  • Zachęcamy, by przed wejściem do windy zdezynfekowali Państwo dłonie przy pomocy płynu odkażającego umieszczonego w zamontowanych na ścianie dyspenserach.
  • W ogólnodostępnych łazienkach hotelowych także umieściliśmy płyny dezynfekujące wraz z instrukcją jak poprawnie odkażać dłonie.
  • Przestrzenie ogólnodostępne w hotelu czyścimy niezwykle starannie, a klamki, poręcze na klatkach schodowych, przyciski w windach oraz inne powierzchnie często dotykane przez Gości regularnie odkażamy.

 

PROCEDURY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU PODEJRZENIA U GOŚCIA ZAKAŻENIA KORONAWIRUSEM

  • W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby jak uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu, Gość nie zostanie wpuszczony na teren obiektu. W takiej sytuacji poinstruujemy o konieczności jak najszybszego zgłoszenia się do najbliższego oddziału zakaźnego, celem konsultacji z lekarzem, poprzez udanie się tam transportem własnym lub powiadomienie 999 albo 112.
  • Jeśli Gość mieszka w hotelu, zostanie czasowo odizolowany w specjalnym pomieszczeniu, 
    co umożliwi obsłudze ustalenie obszaru, w którym poruszała się i przebywała zakażona osoba 
    oraz przeprowadzenie rutynowego sprzątania i zdezynfekowanie powierzchni dotykowych (klamki, poręcze, uchwyty itp.).
  • Ustalona zostanie lista pracowników oraz Gości obecnych w tym samym czasie w częściach  obiektu, w których przebywał zakażony. Osoby, które miały kontakt z zakażonym będą musiały zastosować się do wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego dostępnych na stronie gov.pl/web/koronawirus/ oraz gis.gov.pl.
  • Wstrzymane zostanie przyjmowanie Gości, a także powiadomiona właściwa miejscowo powiatowa stacja sanitarno-epidemiologiczna. Pozostali Goście poproszeni zostaną o stosowanie się ściśle do wydawanych instrukcji i poleceń.

 

OTOCZENIE

Wyjątkowa lokalizacja naszego hotelu sprzyja zdrowiu i zachowaniu bezpieczeństwa. Budynek hotelu usytuowany jest na uboczu, w otoczeniu parku i Jeziora Kierskiego. Dlatego zachęcamy Państwa do korzystania z uroków naszej malowniczej okolicy, gdzie nie będą Państwo narażeni na bezpośredni kontakt z dużą liczbą osób i związane z tym ryzyko zarażenia się wirusem.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij